Klantenservice



Bestellen en betalen

Heb je vragen over het bestellen en betalen? We helpen je graag! Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen, zodat je snel en eenvoudig je bestelling kunt afronden.


Je kunt bij BUS bestellen via onze webshop, telefonisch, per e-mail of via je accountmanager.
Natuurlijk! Tijdens kantooruren staan we voor je klaar om je telefonisch te adviseren. Uiteraard kunnen we dan ook gelijk je bestelling noteren. Je vindt de contactgegevens van de vestiging bij jou in de buurt onder 'Contact'.
Sommige producten worden per stuk verkocht, waar andere producten enkel per doos besteld kunnen worden. Dit is onder andere afhankelijk van onze besteleenheid en of we het product op voorraad hebben. Op onze website vind je altijd de actuele informatie.
Als nieuwe klant kun je na het registeren gelijk betalen via iDEAL of Creditcard. We accepteren creditcards van Visa, Mastercard of Maestro. Veel klanten kunnen ook gewoon achteraf op rekening betalen.
Mollie is onze betalingsprovider. Als je via iDEAL of Creditcard betaalt, regelen zij de betaling tussen jouw bank en die van ons. Mollie is een betrouwbaar Nederlands bedrijf en staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank.
Ons bankrekeningnummer is NL89 RABO 0137 8231 34. Onze BIC is RABONL2U.
Ons BTW-nummer is NL 0036 70 314 B 01.
Standaard is onze betalingstermijn binnen 30 dagen. Het kan zijn dat we hierover andere afspraken hebben gemaakt. De betalingstermijn die voor jou geldt, staat altijd vermeld op onze facturen.


Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je naar aanleiding van bovenstaande antwoorden een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

info@bus.nl 088-3831000